11 Aralık 2011 Pazar

Diego El Cigala Geliyoor!





Ve ben 7 Ekim'de, 'o hooo Aralık'a çok var ama Paco de Lucia'ya bilet alamadım bari bunu karçımayayım' diyerek aldığım konserin sadece Aralık'ta ve 'o hoo' zaman diliminde olduğunu hatırladığım için eper bir rahattım. Ta ki rahat batana kadar. Aralık da bi'gün geldi hatta yarılandı. O zaman da aman canım Aralık 25 falandı galiba dedim ama google search sağ olsun beni uyandırdı. 'Diego el cigala İstanbul' yazdığım anda 17 Aralık tarihini gördüm ve tüh demek dündü dedim. Ara İrini'deymiş bir de. Ne güzel olurdu gidebilseydim, acaba ne kadar para bayılmıştım gibi düşüncelerle yarım saat falan oyalandım. Oysa bugün daha 11 Aralık. Düşünün yani 17 Aralık geçti diye üzülecek kadar tozutmuş durumdayım.


İlk kez geç kaldığımı düşündüğüm bir şeye geç kalmadığım için mutluyum. E buna da şükür.


Belki Aya İrini. Haftaya Cumartesi büyülü ortamına dahil olacak ve El Cigala'yı dinleyip Flamenco günlerime geri dönmeye karar vereceğim. Biletler için tık tık.

~ 0 yorum: ~

~ Yorum Gönder ~

+

Contact

About the Template