27 Ekim 2012 Cumartesi

Mimi olmak ya da olmamak


Anneannemi anlatmak için chapter 1’den başlamak imkansız. Açıkçası onu anlatmak için nereden başlamam lazım onu da bilmiyorum. Bir gün bir falcı anneanneme ‘kitap yazacaksın’ demiş. Onun yanıtı ise ‘siktirsin’. Bir gün bir falcı bana ‘kitap yazacaksın’ dedi. Benim yanıtım ise ‘hadi yaa’. Aramızdaki fark olmak istediğimiz insan ve olduğumuz insan arası fark. Onun olduğu insan, bir insanın olmak istediği bir insan mıdır bilemiyorum çünkü gerçekten bir insan böyle bir karaktere bürünmeyi hayal edebilir mi? Her zaman orijinal, her zaman farklı ve uçlarda olmak… Düşünülüp de olunabilecek bir şey değil. Bu nedenle bir gün gerçekten kitap yazarsam, onu en iyi ben anlatabileceğimden kitap da Mimi üzerine olur. Kara kaplı kitabı rehberim olsun.

                                   
                                     Not: En sevdiğim insanlar bu fotoğrafta ve en sağdaki Mimi.

~ 0 yorum: ~

~ Yorum Gönder ~

+

Contact

About the Template