24 Kasım 2011 Perşembe

Bugün ne yaptım? "Yemin ederek diplomamı aldım!"






İktisat bölümünde bir dönem bu dersi okuyan adamın bile 'bırr' dediği, profesörlerin ise "düşünün bu dersin bir de bölümü var" deyip onları korkuttuğu bölüm Ekonometri. 2004'te Ekonomist dergisinde hakkındaki yazıyı okuyup gaza geldim. İnanılmaz'ı gerçekleştirip 4 senede mezun oldum. Ve yine inanmazsınız bu bölümü sevdim. Gerçi bu biraz da benim psikopat tabiatımdan kaynaklanıyor. Haa bölümüm işini yapmıyorum o ayrı ama farklı bir bakış açısı ve bilgi verdi mi verdi. Hakkını yemeyelim.

Gelelim bugüne:) Dırınınn dırınınn. 3 buçuk senecik sonra İstanbul Üniversitesi'nin Beyazıt Kampüsü'nün yollarını aşındırdım. Üniversite kazanmak denince akla gelen 'kapı'nın önünden geçtim, o içi güvercin dışkısı dolu taşa baktım, tek o okulda okumuş olanların anlayacağı Erol Büfe'nin fotoğrafını çektim vee... Diplomamı aldım. Yüksek lisans diploması olan ben, lisans diplomamı yeni aldım. Hem de yemin ederek.

Her okulda var mı bu aksiyon bilmiyorum ama "şimdi şu tahtanın önüne geç, dik durup yüksek sesle mavi yazıyı oku" dediklerinde önce o yazının ne olduğunu anlamadım. Diplomamı ve öğrendiklerimi Atatürk ilkeleri çerçevesinde kullanacağımı söyleyip yemin ettiğimde ise afallamıştım. Gözlerim doldu sayın seyirciler. Ne okuduğumu bilmeden okuyup, ortasında anladığımdan bir daha okumak istedim. Sonra da admı soyadımı, tarihi yazıp 'yemin ederek diplomamı aldım' yazdım.

~ 0 yorum: ~

~ Yorum Gönder ~

+

Contact

About the Template